Odpowiedzi

2009-11-12T17:01:33+01:00
Nauka w szkole jest jak orka w polu
Tyle, że zboże rośnie szybko, a wiedza powoli.

...xDDD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:01:30+01:00
Moja szkoła jest wesoła,
czasem nawet odlotowa.
Chodzę do niej z przyjemnością,
jest dla mnie największa radością.

;)
P.S. Z tym wierszykiem wygrałam konkurs! (tylko ze mial 5 zwrotek i byl o moich nauczycielach to nie moge ci napisac ;/)

;D
1 5 1