Odpowiedzi

2009-11-12T17:02:59+01:00
biblia w dziejach ludzkości odegrała ważną role ponieważ różni ludzie któży mają różne wierzenia mogą dawiadywać sie o naszej wierze i nie tylko takrze my dowiaujemy sie co w tamtych czasch jezus i inni bogowi robili w tatejszych latach:P
3 2 3
2009-11-12T17:04:59+01:00
Biblia odegrała kluczowom role w dziejach ludzkości.To dzięki niej ludzie nauczyli się wierzyć w Boga.Czytając Ją ludzie stawali się dobrzy.Pełnili dobre uczynki, miłowali się wzajemnie i przedewszystkim głosili jej słowo dalej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:05:40+01:00
Biblia odegrała wyjątkową rolę w dziejach ludzkości ponieważ jest ponad czasowa. Zawiera cenne rady na temat tego jak życ, nie zależnie od epoki. Biblia jest ważnym źródłem refleksji, pozwala zastanowic sie nad sensem życia. Zawiera wiele odpowiedzi na pytania, które nas dreczą. Księga ta stała sie bardzo ważna inspirasja dla poetów, malarzy, rzeźbiarzy. Biblia to spi bardzo ważnych praw moralanych, bez których ciężko życ.

Może cos sobie wybierzesz :)

P.S. Jezus i inni bogowie?? hmmm biblia raczej mówi o jedynym Bogu ;) tak mi sie wydaje chociaz jestem ateistką ;)
2 4 2