Odpowiedzi

2009-11-12T17:07:27+01:00
Najpłycej znajdują się zielenice (słodkowodne), głębiej brunatnice (słonowodne), a najgłębiej Krasnorosty (słonowodne).
2 3 2
2009-11-12T17:11:19+01:00
Na samym dole są krasnorosty wyżej brunatnice a na samej górze występują zielenice
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:39:41+01:00
Na wysokości od 1 do 15m są zielenice , od 15 do 25m są brunatnice a od 25 do 35 m są krasnorosty
1 2 1