Odpowiedzi

2009-11-12T17:09:53+01:00
V=52km/h = 14,44 m/s
P=80KM=58880W

P=W/t = F*S/t s/t=v
P=F*V F=P/V F= 4077,56 N = 4,077 * 10^3 N
2009-11-12T17:10:22+01:00
V = 54 km/h = 15m/s
P - moc = 80KM = 80 razy 736 = 58880W
P = W/t = F razy s/t
s/t = v w ruchu jednostajnym
P = Fv
F = P/v = 58880/15 = 3925,3N
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T23:04:07+01:00
Dane:
V = 54 km / h = 15 m/s
P= 736W * 80 = 58880W

szukane: F ciągu silnika

P = W/t
W=F*s
więc
P=F*s /t
V=s/t
więc
P = F * V
z tego wynika
F = P/V
F = 58880 / 15 = 3925,33 Niutonów