Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:06:09+01:00
Przepis na szczęście :
-Cztery filiżanki miłości,
-Dwie filiżanki lojalności,
-Trzy filiżanki przebaczenia,
-Filiżanka przyjaźni,
-Dwie łyżeczki czułości,
-Cztery kwarty wiary,
-Beczka śmiechu.
Miłość połączyć z lojalnością i starannie zmieszać z wiarą.
Przyprawić dobrocią, czułością i wyrozumiałością.
Dodać przyjaźń i miłość. Obficie spryskać śmiechem.
Wypiekać w słońcu.
Serwować codziennie w obfitych porcjach!!!
4 4 4
2009-11-12T17:06:07+01:00
Przepis na szczęście:
1) Daj ludziom więcej niż oczekują i rób to z sercem.
2) Zapamiętaj swój ulubiony wiersz.
3) Nie wierz wszystkiemu co słyszysz.
4) Kiedy mówisz "kocham cię" - myśl tak.
5) Kiedy mówisz "przepraszam" - patrz prosto w oczy.
6) Bądź zręczony conajmniej 6 miesięcy zanim wyjdziesz za mąż.
7) Uwierz w miłośc od pierwszego wejrzenia.
8) Nigdy nie śmiej sie z cudzych marzeń.
9) Kochaj głęboko i prawdziwie. Możesz sie zranic, ale to jedyny
sposób, by przezyc życie w całości.
10) Nie musisz pokazywac, że jesteś najlepszy. Wystarczy, że ty o tym wiesz.
12) Pamietaj trzy rzeczy: szanuj siebie, szanuj innych, bądź odpowiedzialny
za to co robisz.
13) Nie pozwól by mała kłótnia zniszczyła przyjaźń.
14) Gdy zauważyłeś błąd, natychmiast zrób coś by go naprawic.
15) Uśmiechnij sie gdy podnosisz telefon, twój rozmówca to wyczuje.
16) Ożeń sie zkimś, z kim lubisz rozmawiac, gdy sie zestarzejesz bedzie
to bardzo ważne.
17) Gdy znalazleś się w sytuacji, w której "nie może byc gorzej"
nie załamuj sie, cokolwiek by sie stało, bedzie lepiej.

nie wiem czy ci o to chodzi :(
2 4 2
2009-11-12T17:06:46+01:00
Cztery filiżanki miłości,
Dwie filiżanki lojalności,
Trzy filiżanki przebaczenia,
Filiżanka przyjaźni
Dwie łyżeczki czułości,
Cztery kwarty wiary,
Beczka śmiechu.
Miłość połączyć z lojalnością i starannie zmieszać z wiarą.
Przyprawić dobrocią, czułością i wyrozumiałością.
Dodać przyjaźń i miłość.

Smaczego ;]

Troche błędów xD chyba ;P
2 4 2