Uporzadkuj kolejności etapów pochówku zmarłych w starorzytnym egipcje
nasączenie ciała olejkiem
załorzenie zmarłego w sarkofagu
umiezsczenie zwłok w trumnie
wypełnienie ciała płutnem iżywićą
owijanie białymi bandarzami
pochowanie w grobowcu
błagam to na jutro

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:08:17+01:00
Wypełnienie ciała płutnem iżywićą
nasączenie ciała olejkiem
owijanie białymi bandarzami
umiezsczenie zwłok w trumnie
załorzenie zmarłego w sarkofagu
pochowanie w grobowcu

mam nadzieje ze pomoglem
2009-11-12T17:11:43+01:00
1.nasączanie ciała olejkiem
2.wypełnianie ciała płótnem i żywicą
3.owijanie białymi bandażami
4.umieszczenie zmarłego w trumnie
5.złożenie zmarłego w sarkofagu
6. pochowanie w grobowcu
2009-11-12T17:19:32+01:00
Nasaczenie ciala olejkiem
wypelnienie ciala plotnem i zywica
owijanie bialymi bandazami
umieszcznie zwlok w trumnie
zlozenie zmarlego w sarkofagu
pochowanie w grobowcu