Odpowiedzi

2009-11-12T17:11:48+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Kozal
A najlepiej wpisz w google MICHAŁ KOZAL
i Ci wyskoczy dużo informacji i stron;)
Sądze że pomogłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:12:56+01:00
Znalazlem jakies fajne, sam mialem o tym w szkole.
http://www.kozal.gniezno.opoka.org.pl/html/kozal.htm

http://www.swzygmunt.knc.pl/SAINTs/HTMs/0615blMICHALKOZALmartyr01.htm

http://www.sciaga.pl/tekst/38092-39-biskup_michal_kozal_jako_duchowny_swiety_i_czlowiek_biografia

z tego korzystalem i dostalem 5- z klasowki o nim :)
2009-11-12T17:14:12+01:00

http://www.brewiarz.pl/czytelnia/swieci/06-14a.php3

http://www.kozal.gniezno.opoka.org.pl/html/kozal.htm