Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:18:31+01:00
Tłuszcze ;]
masło
margaryna
oliwa dodana do potraw

NNKT
niezbędne kw. tłuszczowe

CHOLESTEROR
• mięsie z tłuszczem;
• tłustych wędlinach;
• podrobach (wątroba, nerki, serca) oraz w wędlinach podrobowych;
• tłustych produktach mlecznych, czyli w tłustym mleku, tłustych napojach mlecznych, w tłustych twarogach, w serach żółtych, serach pleśniowych, serkach topionych;
• śmietanie, śmietance, mleku skondensowanym;
• maśle, w mieszankach masła z margaryną;
1 1 1
2009-11-12T17:18:54+01:00
Produkty bogate w tłuszcze to : masło ,margaryna, oliwa.
Produkty bogate w NNKT to: kwasy tłuszczowe
Produkty bogate w cholesterol to np : mięso , tłuste wędliny ,tłustych produktach mlecznych.

6 4 6
2009-11-12T17:26:27+01:00
W tłuszcze:olej,wołowina,masło,oliwka z oliwek
w NNKT:olej roślinny,pestki ze słonecznika,tran,orzechy,kiełki pszenicy,ryby,pełne mleko,owoce avocado i rózne oleje
w cholesterol:mleko,jajka,masło,smalec

mam nadzieje że pomogłam;)
5 3 5