Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:15:59+01:00
Gdy Dick i Mary odnowili ogród, wyglądał zupełnie inaczej, niż dotychczas.
Był zadbany, rosły w nim piękne kwiaty posadzone przez dzieciaki.
A ptaki znów wróciły, by śpiewać piękne melodie, co sprawiało, że ogród
stawał się być piękniejszy.
1 5 1
2009-11-12T17:17:27+01:00
Był piękny i zadbany. promieniał. dawał powody do życia. dzięki niemu Mary i dick odzyskali chęć do życia. dzięki ogrodowi wyzsrowieli bo pracowali na świerym powietrzu.
1 1 1