Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:18:43+01:00
Już w starożytności uważano 13 za złowróżbną, przynoszącą nieszczęście. W ostatniej wieczerzy uczestniczyło 13 osób. Kabała podaje, że istnieje 13 złych duchów. 13 rozdział Apokalipsy jest rozdziałem mówiącym o Antychryście, o Bestii.

7 Święta liczba wszystkich ludów starożytnych. Jej moc potwierdzały zjawiska niebieskie: siedem dni każdej fazy księżyca i istnienie siedmiu planet. W systemie pitagorejczyków symbol wszechświata, gdyż łączy cztery żywioły z boskością trójki, Ziemię i Niebo. 7 łączy w sobie 4 (która symbolizuje ziemię) i 3 symbol nieba. Przedstawia w ten sposób cały wszechświat stanowiący dynamiczną całość.
2009-11-12T17:20:08+01:00
7-to liczba pełni,suma Bożej i ziemskiej doskonałości(3+7). Siedem jest kolorów tęczy i siedem dni liczy tydzień.
nie mam 13 ale mam 12.
12-także symbolizuje pełnię.Dwanaście było pokoleń Izraela i dwunastu apostołów,tyle miesięcy liczy rok i dzień-godzin.12 jest iloczynem liczb 4i3