Odpowiedzi

2009-11-12T17:23:23+01:00
Jezus jest tym, który w sposób najprawdziwszy mówi o Bogu, ponieważ jest jego Synem. Ufa i wierzy Bogu. Jednym słowem można powiedzieć, że wie o nim najwięcej. Więcej niżmy, którzy czytamy Biblie.
2 4 2
2009-11-12T17:23:35+01:00
Właśnie dlatego Jezus mówi w najprawdziwszy sposób o Bogu, ponieważ Bóg zaplanował, aby na świat przyszedł Jezus. On już wiedział, że to Maryja Go urodzi, a ojcem będzie Św. Józef.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:24:57+01:00
Syn Boży stał się człowiekiem. Jako człowiek słowem i przykładem swego życia pouczył najdoskonalej o tym, jaki jest Bód, kim jest człowiek i co jest konieczne dla jego zbawienia. Na Jezusie Chrystusie zakończyło się objawienie publiczne. Naszym zadaniem jest zgłębiać prawdy objawione przez Jezusa
2 1 2