Odpowiedzi

2009-11-12T17:25:53+01:00
Plemię-jest to grupa społeczna która jest razem osiedlają się w jednym miejcu.
8 4 8
2009-11-12T17:26:02+01:00
Plemię jest to spokrewniona część ludzi mieszkających na tym samym terenie. W dzisiejszych czasach nie określa się tym pojęciem ludzi.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:26:51+01:00
Sa to grupy ludzi,ktozy sa spokrewnieni za sobą. Są prymitywni i zamieszkują ten sam obszar
15 2 15