Przeczytaj wymienione zwroty opisujące reakcje ludzi na różne wydarzenia. Nazwij emocje, o jakich mogą informować poszczególne zachowania.

-Zblednąć-
-Często przełykać ślinę-
-Zarumienić się-
-Spuścić oczy-
-Wzruszyć ramionami-
-Zacisnąć ręce w pięści-
-Powłóczyć nogami-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:25:48+01:00
-Zblednąć-strach
-Często przełykać ślinę-zdenerwowanie
-Zarumienić się-zawstydzenie
-Spuścić oczy-smutek
-Wzruszyć ramionami-obojetnosc
-Zacisnąć ręce w pięści-zazdrosc
-Powłóczyć nogami- niepewnosc


;)
2009-11-12T17:28:09+01:00
Zblednąć-strach Często przełykać ślinę-zdenerwowanie Zarumienić się-zażenowanie Spuścić oczy-wstyd Wzruszyć ramionami-obojętność Zacisnąć ręce w pięści-złość Powłóczyć nogami-załamanie