Dopasuj opisy systemow korzeniowzch do roslin na ilustracjach (cebula i rzodkiewka)Ł
a. w systemie palowym wystepuje pojedynczy korzen glownz od ktorego odchodza mniejsze korzenie boczne
b. system wiazkowy sklada sie z wiazki korzeni o podobnej grubosci i dlugosci

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:26:23+01:00
Punkt A dotyczy rzodkiewki, punkt B cebuli
1 5 1
2009-11-12T21:52:04+01:00