Ludzie pomocy!!!
Jestem z 4 klasy, a dali mi bardzo trudne zadanie!

Niezwykłe świętowanie
Już za kilka miesięcy Żytniewa i okolic będą mogli podziwiać i smakować 100 gatunków różnego rodzaju chlebowych wypieków.
W sobotę 5 kwietnia na żytniewskim stadionie spotkają się mistrzowie piekarskiego zawodu z całego województwa, by zaprezentować swoje wyroby na co rocznej wystawie pod nazwą ,,Chleb nasz powszedni''. niezwykłą imprezę uatrakcyjnią liczne konkursy i występy zespołów muzycznych.

Napisz krótkie ogłoszenie informujące o wystawie zapowiedzianej w artykule.

proszę o 5 zdań tylko(prosi) <prosi>


z góry dzięki!!!

3

Odpowiedzi

2009-11-12T17:29:58+01:00
!!!OGŁOSZENIE!!!
5 kwietnia 2010r. na żytniewskim stadionie odbędzie się doroczny zjazd piekarzy z całego województwa. Nazwa spotkania to: "Chleb nasz powszedni". Zapraszamy wszystkich. Będzie wiele konkursów i występów muzycznych. Będzie można spróbować a potem ewentualnie kupić chleb różnej maści.
S.P.nr 100 w Warszawie
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T17:32:14+01:00
UWAGA!!!
Już wkrótce w Żytniewie i okolicach miszkańcy zasmakują w 100 gatunkach chlebowych wypieków!!!W sobotę 5 kwietnia na żytniewskim stadionie spotkają się mistrzowie piekarskiego zawodu z całego województwa, by zaprezentować swoje wyroby na co rocznej wystawie pod nazwą ,,Chleb nasz powszedni''. niezwykłą imprezę uatrakcyjnią liczne konkursy i występy zespołów muzycznych.
Będzie czym smakować!!!




Serdecznie zapraszamy smakoszy !
I prosze masz 5 zdań...Oto wskazówka dla cb;) Jeśli pasuje baardzo się cieszę jeśli nie to przekształś i będzie ok;)Pozdrawiam;)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:32:51+01:00
5 kwietnia odbędzie się pokaz wyrobów chleba pt. "Chleb nas powszedni" . w całym województwie będziemy świętować. na żytniewskim stadionie czekają na was wspaniałe atrakcje. czekamy na przybycie o godz. ........ . Tylko się nie spóźnijcie!
3 3 3