Połącz terminy z wyjaśnieniem
1dolina królów
2sarkofag
3piramida cheopsa
4re
5sfimks
6mumia
a)kamienna skrzynia w której umiezsczano ciała
b) najwiękrzy grobowiec w Giezie
C)najwarzniejszy bug egipski
d)zabalsamowane ciało zmarłego
e)kamienny poaąg lwa z ludzką gębą
F)miejsce pochówku wiekszość władców egiptu
błagam to na jutro

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:27:13+01:00
2009-11-12T17:28:14+01:00
1 - f
2 - a
3 - b
4 - c
5 - e
6 - d
9 2 9
2009-11-12T17:30:17+01:00
Mumia- zbalasamowane ciało zmarłego
sfinks-kameienny posąg lwa z ludzką głową
Re- najważniejszy bog egipski
piramida Cheopsa- największy grobowiec w giezie
sarkofag- kamienna skrzynia w której umieszczono ciało
dolina królów- miejsce pochowku.... (F)
14 4 14