Odpowiedzi

2009-11-12T17:33:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:35:24+01:00
A) 2a²+ab-4ab-2b²+3b²-4ba = 2a²-b²-7ab

b) 4b²+4ab+a²+2(a²-4ab+4b²)-a²-4b²+4ab = 4b²+4ab+a²+2a²-8ab+8b² = 3a²+12b²-4ab

Myślę ze powinno być dobrze.
2009-11-12T18:00:13+01:00
A) = 2a² +ab - 4ab -2b² + 3ab -3a² = -a² - 2b²
b) =(2b + a)(2b +a)+2[(a-2b)(a-2b)]-(a²-2ab+2ab+a²)+4ab=4b² +2ab +2ab +a² +2(a² - 2ab -2ab +4b²) - a² +2ab - 2ab -a² +4ab= 4b² +4ab +a²+2a²-4ab +8b² - 2a² + 4ab=4b²+a²