Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:27:54+01:00
Jeżeli informacja stanowi odrębną całość, zapisujemy ją na dysku oddzielnie od innych informacji (tak samo jak na kartkach) i od tego momentu nazywamy plikiem

aby pliki zawierające różne rodzaje informacji nie mieszały się ze sobą, tworząc bałagan na dysku i utrudniając znalezienie interesującej nas informacji, tworzymy dla plików specjalne teczki zwane folderami
7 3 7
2009-11-12T17:29:25+01:00
Plik - pojedynczy dokument
folder- katalog, album w którym znajdują się pliki

;)
7 4 7
2009-11-12T17:30:26+01:00
Plik jest to ciąg danych, inaczej zbiór danych (jeden dokument)

Folder jest to katalog plików.
4 3 4