Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:30:27+01:00
- Ucieczka
- zmiana koloru upierzenia
- odstraszanie poprzez wydzielane substancje chemiczne np.skunks
- wydawanie przeraźliwych dźwięków
- dostosowywanie się do koloru otoczenia np. kameleony i patyczaki.
2009-11-12T17:30:35+01:00
1. ucieczka
2. kryjówki
3. wytwarzanie rogów,poroży,kolców,parzydełek itd.
4.wytwarzanie barw odstraszających
5. kamuflarz (przybierają barwe maskującą , dopasowywują sie do miejsca)

jak coś sobie przypomne to napisze ;d