Odpowiedzi

2009-11-12T17:30:32+01:00
Pc= Pp * H
PP= a * b
PP= 7 cm * 2 cm
PP= 14 cm 2
PP= 14 cm2 * 6 cm
PP= 84 cm2
2009-11-12T17:30:54+01:00
Pp=7*2=14 < pole podstawy
Pc - pole całkowite
Pc=14*2+2*2*6+2*7*6=28+24+84=136


136cm²

Omika chyba pomylił pole powierzchni z objętością.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:31:37+01:00
Pole całkowite=pole podstaw +pole boczne ,pole=2×a×b+2×a×h+2×b×h=2×7×2+2×7×6+2×2×6=136cm² przy czym a,b to boki podstawy ,a h to wysokość-pozdrawiam