Odpowiedzi

2009-11-12T17:33:20+01:00
Słownictwo wzbogacamy czytając wiele książek, dużo rozmawiając,czytając słowniki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:35:55+01:00
Po przez czytaniee książek
zaglądanie do słownika
czytanie rożnych tekstów
pisanie wyrazów
po przez słuchanie czytanego przez kogos tekstu
zagładanie na rozne strony jezykowe
to moje poysły jezeli sie przydadza to super ze pomoglam
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T17:40:05+01:00
Nasze słownictwo wzbogaca się za pomocą ( zgadzam się z poprzednikami) czytanie książek,encyktopedi itp, również za pomocą telewizji, poprzez pisanie lub przepisywanie róznych tekstów...
1 5 1