Odpowiedzi

2009-11-12T17:33:51+01:00
X+y=34845
100x=y

x+100x=34845
101x=34845
x=345
y=34500

odp: pierwsza liczba to 34500, a druga to 345
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T17:33:43+01:00
34 845->Suma dwóch liczb
x->Mniejsza liczba
100x->Większa liczba
101x=34 845 /:101
x=345
345*100=34500
Odp: Mniejsza liczba to 345, a większa to 34500.
4 4 4
2009-11-12T17:47:26+01:00
100x+x = 34 845
101x = 34 845

x=345
100x = 34 500


Pozdrawiam! :)
1 5 1