Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-03-23T20:15:28+01:00
Najlepsza pomoca dla Ciebie według mnie oczywiscie będzie Biblia gdzie jest przedstawiony obraz stworzenia świata przez boga możesz narysować na pierwszym planie Boga który stworzył swiat na drugim CZłOWIEKA a na dalszym reszte stworzeń jak np;rosliny zwierzetagwaizdy ogień ziemia no wszytko to co nas otacza
2009-03-23T20:22:40+01:00
Narysuj poprostu Boga i kule Ziemska np jak cos sie pojawia (ludzie) jak zaczyna funkcjonowac świat cos sie dzieje
8 3 8