Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:39:32+01:00
Grecy wyobrażali sobie bogów jako ludzie,którzy mają nadprzyrodzone umiejętności. Mieli wieczną młodość i nieśmiertelność.
2009-11-12T17:40:38+01:00
Grecy wobrazali sobie że bogowie będą i ch bronic przed różnymi skódkami np . pożarem , powodzia
Ze będą ich bronic przed napastnikami
1 1 1
2009-11-12T17:42:30+01:00
Grecy Bogów Olimpii wyobrażali sobie jako zwykłych ludzi mających ciało, ale o pięknej urodzie.

gdyby sie coś nie zgadzało prosze pisać..