Odpowiedzi

2009-11-12T17:44:52+01:00
Np:
Droga Izabelo !Miło mi że piszemy na jeden temat o Eucharystii i Mszy Świętej.
Dla mnie jest to bardzo waznym wydażeniem aby uczestniczyć we mszy świętej.
Co miesiac chodzę do spowiedzi i staram się co niedzielę pójść na mszę i przyjąć Pana Jezusa do mojego serca.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:03:35+01:00
Droga xxxxxxx yyyyyyyyyyy
Bedąc ostatnio na mszy świętej naprawdę zrozumiałem/am czym ona jest. Poczułem/am jedność z Bogiem to ze bez niego moje zycie nie ma sensu .
Pomyślałem/am że w ciężkich chwilach tylko on jest dla mnie oparciem ,najlepszym nauczycielem.poczułem/am ,że słuchając słowa Bożego moge znaleźć odpowiedzi na wszystkie moje pytania a przyjmujac komunie poczuć z nim jedność.Nie wyobrażam teraz sobie życia bez niedzielnej mszy świętej.Mam nadzieję że w koncu sam/a to zrozumiesz.Ja w końcu zrozumiałem czym jest dla mnie msza święta.
Podpis :P
1 5 1
2009-11-12T18:35:09+01:00
Uczestnictwo w Mszy Św. jest dla mnie bardzo ważne ponieważ jest to moja rozmowa z Bogiem.
Mogę mu wszystko powiedzieć.Nie mam przed nim żadnych tajemnic.
Kiedy się modlę i całkowicie uczestniczę we mszy czuję się spełniona w roli Chrześcijanina.
Dlatego właśnie że jesteś moją przyjaciółką chcę Ci to powiedzieć i chcę abyś i ty rozmawiała z Bogiem.
Jesteście dla mnie bardzo ważni.
pozdrawiam serdecznie paPa