Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:43:17+01:00
Królowie sparty w czasie pokoju rozmyślali planując następne zagarnięcia dalszej części hellady
w czasie wojny planowali jak szybko zawładnąć teren i mało staracić ludzi :)


pozdrowionka :)
10 4 10
2009-11-12T19:36:04+01:00
W czasie wojny jeden z królów brał armię i szedł na wojnę. Drugi pozostał w Sparcie i sprawował rządy ,zaś w czasie pokoju obaj królowie rządzili Spartą i byli sobie równi.Ich funkcją były obrzędy religijne.
7 4 7