Odpowiedzi

2009-11-12T17:44:46+01:00
Bo im wyzej tym jest zimniej czyli klimat nie sprzyja rosnieciu roslin ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:47:26+01:00
Ponieważ z każdym metrem w górę temperatura zmniejsza się o 0.6 * , a nie wszystkie rośliny mogą żyć w takich warunkach.
2 5 2
2009-11-12T17:47:36+01:00
W górach wraz z wysokością zmienia się roślinność, ponieważ im wyżej tym zmniejsza się temperatura. Jak wiemy nie wszystkie roślinny mogą wytrzymać niską temperaturę jak i skaliste podłoże. Do tego dochodzą również wiatry, które na większych wysokościach mogą być bardzo silne i mogą niszczyć znajdujące się tam rośliny.
1 3 1