Odpowiedzi

2009-11-12T17:45:06+01:00
Ponieważ przechodzący prąd przez ciało jest uziemiany
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:47:14+01:00
Niemożna go naelektryzować ponieważ nasze ciało jest dobrym przewodnikiem, więc w pewien sposób uziemiamy pręt tzn. odprowadzamy nadmiar ładunków.
2 1 2
2009-11-12T17:47:46+01:00
Ponieważ zachodzi uziemienie. Dotykamy naelektryzowanego pręta (a ciało ludzkie jest dobrym przewodnikiem elektryczności) stojąc na Ziemi i ten pręt się nie naelektryzuje, ponieważ my się elektryzujemy.
1 5 1