Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:50:52+01:00
-W niekorzystnych warunkach bakterie wytwarzają przetrwalniki, osłonięte wielowarstwowymi otoczkami. Mogą wówczas przetrzymać niesprzyjające warunki np. niską temperaturę.
-Bakterie mają bardzo prostą budowę mogą się bardzo szybko rozmnażać w korzystnych warunkach.
29 4 29
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T18:04:48+01:00


śrubowce- kształt śrubowaty tz.rodzaj bakterii o kształcie luźno skręconej spirali
pałeczki- kształt cylindryczny, forma bakterii o wydłużonym kształcie.
31 3 31