Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:06:31+01:00
A) Polska, Słowacja,Węgry,Jugosławia,Albania
b) Algieria , Libia, Egipt, Arabia Saudyjska, USA
c) USA, Kanada, Ekwador, Panama, Kuba
d)Brazylia, Boliwia, Paragwaj, Australia, Zimbabwe
10 3 10
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T18:06:13+01:00
A.) libia, polska, szwecja, norwegia, czad
b.)algiria libia egipt irak iran
c.)indie chiny kazachstan rosja kirgistan
d.)boliwa brazylia namibia bostwana mozambik
9 2 9
2009-11-12T18:45:25+01:00
A) Namibia, Angola, Libia, Polska,Albania
b)Chiny, Pakistan, Iran, Irak, USA
c)Ekwador, Peru, Panama, Kuba, Kanada
d)Australia,Madagaskar, Bostwana, Brazylia, Boliwia
6 3 6