Odpowiedzi

2009-11-12T17:53:53+01:00
A) 30
b) 50
c) 80
d) 15
e) 40
f) 200
g) 30
h) 160
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:55:23+01:00
A)40%- 12
100%- x
x=100%*12/40%=30

b) 40%- 20
100%- x
x=100%*20/40%=50

c) 30%- 24
100%- x
x=100%*24/30%=80

d) 20%- 3
100%- x
x=100%*3/20%=15

e) 80%- 32
100%- x
x=100%*32/80%=40

f) 70%- 140
100%- x
x= 100%*140/70%=200

g) 90%- 27
100%- x
x=100%*27/90%=30

h) 15%- 24
100%- x
x=100%*24/15%= 160
1 5 1
2009-11-12T18:06:42+01:00
A)x=100%
12=40%
x=100*12
x=1200/40
x=30
b)x=100%
20=40%
x=100*20
x=2000/40
x=50
c)x=100%
24=30%
x=100*24
x=2400/30
x=80
d)x=100%
3=20%
x=100*3
x=300/20
x=15
e)x=100%
32=80%
x=100*32
x=3200/80
x=40
f)x=100%
140=70%
x=100*140
x=14000/70
x=200
g)x=100%
27=90%
x=100*27
x=2700/90
x=30
h)x=100%
24=15%
x=100*24
x=2400/15
x=160
1 5 1