Odpowiedzi

2009-11-12T17:50:21+01:00
DLATEGO ZE GO NIKT NIE ZAUWAZA NIE DOCENIA CZUJE SIE NIE POTRZEBNY DLA INNYCH I DLATEGO ZACZYNAJA SIE MYSLI SAMOBÓJCZE UCIEKANIE Z DOMÓW NARKOTYKI ALKOHOL
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:00:40+01:00
Młody człowiek może czuć się nieszczęśliwy we własnym domu, gdy jest on niedoceniany, zapomniany i lekceważony przez członków rodziny. Jest to spowodowane brakiem porozumienia lub wspólnych zainteresowań z członkami rodziny. Czasem przeszkodę stanowi także znęcanie się psychiczne jak i fizyczne. Jest to rzadkość lecz takie zachowanie, stanowi ogromną barierę czasem nie da się naprawić relacji w takich domach.
Podsumowując, znęcanie i niedocenianie młodzieży jak i dzieci jest najpopularniejszą przeszkodą do pokonania.
Powodzenia! :)
2 5 2
2009-11-12T18:01:07+01:00
W domu moze nie spotkac sie ze zrozumieniem i z brakiem pomocy w rozwiazywaniu problemow. Kazdy domownik bedzie zajety soba i swoimi sprawami. Taka osoba pomimu wielu otaczajacych go ludzi bedzie nieszczesliwa.