Gdyby w stojącym na lotnisku samolot uderzył ptak, nie uszkodziłby samolotu i prawdopodobnioe nie zrobiłby sobie krzywdy. Często się jednak zdarza, że ptaki uderzające w lecące samoloty powodują poważne awarie, a same giną. Dlaczego???




pomóżcie !! Zadanie na jutro !!! ; ))))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:52:18+01:00
, ponieważ samolot również jest w ruchu i leci z predkoscia. gdyby stal sila udezenia bylaby mniejsza, oniewaz tylko jedno cialo sie porusza.
1 5 1
2009-11-12T17:55:37+01:00
O hey ja tez mialam to zad ;)
Nom to chodzi o to ze jak sie ptak sie walnie o ten samolot jak bedzie lecial to nie walnie sie z tylko swoja szybkoscia ale i z szybkoscia samolotu...xDDD Rozumiesz ?
Dokładnie nie umiem tego wytlumaczyc ale mysle ze pomogłam :P
4 2 4