Odpowiedzi

2009-11-12T17:54:31+01:00
Nazwe sobie dla ulatwienia boki prostokata "a" i "b"

Pole prostokąta = a*b [prawda?]
natomiast pole deltoidu liczymy ze wzoru
1/2 przekatna * przekatna
dorysuj sobie w tym rysunku przekatne i widzisz ze sa one rowne długosciom bokow prostokata!
czyli Pole deltoidu = 1/2 * a*b

Pole deltoidu / Pole prostokata * 100% = 1/2ab / ab *100% = 1/2 *100% = 50 %
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:56:42+01:00
W zalczniku wszystko jest ;} pzdr
26 4 26