Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:56:48+01:00
Starozytne igrzyska:
- ludzi byli nadzy
-inne dyscypliny sportowe
-trwaly chyba tylko 4-5 dni
-mogli uczestniczyc tylko mezczyzni
-widdzami byli mezczyzni, kobiety zajmowaly sie domem

wspolczesne igrzyska:
-ludzie sa ubrani w stroje sportowe
-startuja w olimpiadzie mezczyzni i kobiety
-na widowni zasiadaja mezczyzni i kobiety
-sa inne konkurencje
-sa letnie i zimowe igrzyska
-trwaja dluzej niz starozytne
:DD prosze bardzo
pozdro ;d

sory jeszcze podobienstwa
-biegi
-rzut chyba dyskiem
13 3 13
2009-11-12T17:57:23+01:00
Różcice:
igrzyska starożytne: mało dyscyplin, wyścigi rydwanów, nagrody w postaci liścia laurowego, na cześć zeusa, występowali tylko mężczyźni
i.współczesne: dużo dyscyplin, nagrody w postaci medalu, wystepuja kobiety i męzczyźni


podobieństwa:
stadion,zapasy boks, nagrody pienięzne
7 2 7
2009-11-12T18:02:44+01:00
Kiedyś kobiety nie mogły brać udziału w igrzyskach. dalej przyznawane są medale. w czasie wojny igrzyska nie odbywały się
4 1 4