Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:57:06+01:00
A) jeśli chodziło o skalę 1: 1 000 000 to
1cm na mapie- 1 000 000 cm w terenie
1cm na mapie - 10 000 m w terenie
1cm na mapie- 10 km w terenie

b)1 cm na mapie - 15 000 cm w terenie
1 cm na mapie - 150 m w terenie
1 cm na mapie - 0,15 km w terenie

c) 1cm na mapie -10 000 cm w terenie
1cm na mapie -100 m w terenie
1cm na mapie -0,1 km w terenie

d) 1cm na mapie -27 000 cm w terenie
1cm na mapie -270 m w terenie
1cm na mapie -0,27 km w terenie
2009-11-12T18:05:42+01:00
A)10000m,10km
b)150m, 0,15km
c)100m, 0,1km
270m, 0,27km