Odpowiedzi

2009-11-12T17:53:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:54:12+01:00
Ta, która jest cięższa czyli o masie 5kg.

;)
1 1 1
2009-11-12T17:56:27+01:00
Zadanie te wydaje mi się z bardzo łatwe.Jak wiadomo przyspieszenie ziemskie/grawitacyjne wynosi 10 m/s₂, co oznacza iż każde ciało podobnego kształtu lub/i materiału (opór powietrza)
spadnie z tą samą prędkością, czyli z po tym samym czasie ;)