Przetłumacz tekst:
Madame Tussaud's
Come here and see models of famous people, from film stars and characters to kings and queens. It's open every day of the year except Christmas Day. A popular attraction is the 'Spirit of London' time ride - you sit in the back of a real black taxi and 'travel' through London's history in five minutes. And don't miss the Chamber of Horrors!

3

Odpowiedzi

2009-11-12T17:57:33+01:00
Przyjdź tu i zobacz modele sławnych ludzi., od gwiazd filmowych i postaci królów i królowych. Jest otwarte każdego dnia oprócz 1 dnia Świąt Bożego Narodzenia. Popularną atrakcją jest podróż w czasie " Duch Londyny" - siedzisz w prawdziwej czarnej taksówce i poznajesz historię Londynu w 5 minut. Nie opuść sali horrorów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:58:44+01:00
"Madame Tussaud's"
Przyjdź i zobacz figury sławnych ludzi, od gwiazd, bohaterów filmów do królów i królowych. Jest otwarte każdego dnia oprócz Świąt. Popularną atrakcją jest " Spirit of London" , wtedy siedzisz w czarnej taksówce i podróżujesz przez Londyn w 5 minut. Nie przegap Salę Horroru !
2009-11-12T18:05:32+01:00
Chodź i zobacz modele znanych osób, od gwiazd filmowych i znaki królów i królowych. Jest otwarta codziennie z wyjątkiem roku Boże Narodzenie. Popularna jest również "duch czasu jazdy w Londynie" - można siedzieć z tyłu rzeczywistym czarną taksówką i podróży przez historię Londynu w ciągu pięciu minut.And don't miss the Chamber of Horrors!-tego nie znam znaczenia przykro mi:(
1 4 1