Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:56:52+01:00
Zaproszenie!
Chciałam Cię serdecznie zaprosić dnia xxxxxx o godzinie xxxxx, do kościoła xxxxx, tam po mszy świetej bende opowiadać o moim życiu w wierze .
Z wyrazami szacunku
xxxxxx
1 1 1
2009-11-12T18:55:36+01:00
Droga Izo!
Chciałabym Cię zaprosić na moje oddanie do Boga świadectwa wiary i chciałabym dać Ci to świadectwo wiary. Proszę przyjdź pozdrawiam madziuszka26
1 5 1