Odpowiedzi

2009-11-12T18:00:21+01:00
Greckie:
Afrodyta, Artemida, Atena, Demeter, Hera, Hestia
rzymskie:
Wenus, Diana, Minerwa, Junona, Westa
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:12:23+01:00
Greckie:
Afrodyta
Ananke
Artemida
Astraja
Ate
Atena
Bia
Briotomartis
Brizo
Chloris
Demeter
Eirene
Ejlejtyja
Eos
Empuza
Eris
Eunomia
Gaja
Hebe
Hekate
Hemera
Hera
Hestia
Hybris
Hygieja
Iaso
Irys, Iris, Iryda
Kybele
Lete
Leukotea
Metis
Metyda
Mnemosyne
Muzy
Nefele
Nemezis
Nike
Nyc, Nyks
Ossa
Panakeja
Pejto
Rhea, Rea
Selene
Sofrozyna
Termida, Themis
Tetys
Tyche
Zmyrana


CAŁA MITOLOGIA GRECKA


Rzymska:

Junona
Minerwa
Diana
Westa
Ceres
Wenus
Wiktoria
Salus
Pax
Ops
Luna
Aurora
Bellona
Discordia
Furie
Fauna
Flora
Fortuna
Gracje - Daino, Pefredo i Enio
Iustitia
Izyda


Też dużo ale Proszę :)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T18:15:08+01:00
Demeter-bogini urodzaju
afrodyta- bogini miłosci
Rea- matka bogów
Hera - żona zeusa
1 2 1