Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:03:28+01:00
Komu nie pomogą słowa, pomoże z zadkiem rozmowa.
Rozmowa, gdy jest ucieszna, to i droga przy niej spieszna.
Gadać łatwo, ale zrobić trudniej.
Lepiej milczeć niż głupio gadać.
Ludziom gęby nie zatkasz, zawsze gadać będą.

rozmowy pokojowe
rozmowa w cztery oczy
rozmowa bez świadków
16 4 16
2009-11-12T18:14:54+01:00
Głupia rozmowa niewarta słowa.
Jedyną szczerą rozmową jest modlitwa.
Lepsza rozmowa, gdy nie czcza głowa.
Rozmowa przy stole lada potrawy okrasi.
Złe rozmowy psują dobre obyczaje.
Rozmowa ksraca drogę.
9 5 9