Proszę przetłumaczyć tekst na j. polski.

My favourite day of the week is Friday.This is because I've got a dance class after school. I love dancing! After class I sometime go to my friend Monika's house and we play chess. I love playing chess! Then in the evening, after dinner, I like...

3

Odpowiedzi

2009-11-12T18:03:32+01:00
Mój ulubiony dzień tygodnia jest Friday.This dlatego mam klasy tanecznej po szkole. Uwielbiam tańczyć! Po klasie I kiedyś go do domu mojego przyjaciela Moniki i możemy grać w szachy. Uwielbiam grać w szachy! Następnie wieczorem, po kolacji, chciałbym ...
2009-11-12T18:04:45+01:00
Moim ulubionym dniem tygodnia jest piątek. Dzieje,bo mam zajęcia taneczne po szkole. Uwielbiam tańczyć! Po zajęciach ja idę do domu mojego przyjaciela Moniki i możemy grać w szachy. Uwielbiam grać w szachy! Następnie wieczorem, po kolacji, lubię ...


coś twoja wypowiedź nie ma ładu i składu:PP
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:06:27+01:00
My favourite day of the week is Friday.This is because I've got a dance class after school. I love dancing! After class I sometime go to my friend Monika's house and we play chess. I love playing chess! Then in the evening, after dinner, I like...

moim ulubionym dniem w tygodniu jest piatek. poniewaz mam klasowa dykoteke po szkole. kocham tanczyc! po lekcjach czasem chodze do przyjaciolki Moniki do domu i gramy w szachy. kocham grac w szachy! potem wieczorem. po kolacji , lubie...
1 5 1