Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:07:06+01:00
A)
4,2 - 3,5 = 0,7 (zł)
0,7/3,5 * 100% = 20 % - o tyle winogrona są droższe od bananów
b)
4,00 - 3,50 = 0,5 (zł)
0,5/4,0 * 100% = 12,5% o tyle banany są tańsze od jabłek
c)
4,20 - 4,00= 0,20 (zł)
0,2/ 4,0 * 100% = 5 % o tyle winogrona są droższe od jabłek

* - razy
/ kreska ułamkowa

Moja odp. na 100% jest dobra bo robiliśmy to zadanie na lekcji xdd
Licze na naj ;pp
2009-11-12T18:07:44+01:00
A) 4,20 - 100%
3,50 - x%

3,50x100%/4.20 = 83,3%
100% - 83,3% = 16,7%
Odp. Winogrona sa drozsze od bananow o 16,7%.

b) 4,00 - 100%
3,50 - x%

3,50x100%/4,00 = 87,5%
100%- 87,5% = 12,5%
Odp: Banany sa tansze od jablek o 12,5%

c) 4,20 - 100%
4,00 - x%

4,00x100%/4,20 = 95,23%

100% - 95,23% = 4,77%
Odp: Winogrona sa drozsze od jablek o 4,77%
2009-11-12T19:06:40+01:00
A)4,20-3,50/3,50= 0,70/3,50=0,2*100%=20%
Winogrono jest droższe od bananów o 20 %.
b)4-3,50/4=0,50/4=0,125*100%=12,5%
Banany są tańsze od jabłek o 12.5%.
c)4,20-4/4=0,20/4=0,05*100%=5%
Winogrona są droższe od jabłek o 5%.
Ja już to dawno miałam sprawdzane i wszystko miałam dobrze.
Mam nadzieje ,że pomogłam.