Odpowiedzi

2009-11-12T18:04:50+01:00
Konie służyły do jazdy do obrony do pracy na polu do jedzenia ;)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:08:59+01:00
W srednioowieczu konie sluzyly jako podstawowe wyposazenie wojsk. wyjezdzali oni nimi na rozne bitwy . w ten sposob mieli wieksze szanse zwyciezyc. wtedy konie były bardzo wazne, bo byl to jeden tak jak by ujme"środek transporty i obrony". nimi mogli wszedzie byc szybciej i jak wspomniałam mogli zwyciezac. a chociaz probowac tez.
1 5 1
2009-11-12T18:10:07+01:00
Los konia w owych czasach był bardziej niż ciężki, a ludzkie okrucieństwo wobec tych zwierząt często nie znało granic.Nie były one tanie, choć z pewnością bojowy rumak (np. konie fryzyjskie, znane nam choćby z powieści Hernyka Sienkiewicza "Krzyżacy" - zdobyli je w pojedynku z cudzoziemskimi rycerzami Maćko i Zbyszko z Bogdańca) był droższy od wierzchowca służącego kupcom do transportu towarów czy szkapiny orającej pole.Mieli je równiez rycerze.
1 3 1