Odpowiedzi

2009-11-12T18:04:22+01:00
Dorośli, bo to o ich sprawach w ukrytym sensie jest książka. Możesz to rozwinąć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:08:04+01:00
Sądzę, że "Mały książe" jest książką, którą powinien przeczytać każdy, kto lubi czytac ciekawe opowiadania. Dla dzieci będzie to zwykłą książką o małym księciu. Młodzież i dorośli zrozumią wiele pouczeń, które zawarte są w książce.
Samotnicy ubarwią sobie życię czytając ten utwór. Zakochani pzreniosą się w ten cudowny świat.