Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:08:32+01:00
Atena - bogini grecka ( bogini rzemiosła i mądrości)
Demeter - bogini grecka ( bogini plonów)
Hera - bogini grecka ( patronka macierzyństwa i bogini niebios)
Afrodyty - grecka bogini ( bogini piękna)
Artemida - grecka bogini ( bogini łowów)
1 5 1
2009-11-12T18:26:28+01:00
Demeter-bogini płodności i urodzaju
Atena-bogini wojny
Artemida-bogini łowów
afrodyta-bogini piękna
hestia-bogini ciepła ogniska domowego