Odpowiedzi

2009-11-13T13:22:13+01:00
Ponieważ była odpowiedzialna, wiedziała co dobre, mocno wierzyła w boga,
mimo iż nie miała męża Bóg wiedział że dobrze wychowa Jezusa
2009-11-13T18:17:16+01:00
Bóg wybrał Maryję na matkę Jezusa dlatego że była ona niepokalanie poczęta (nie miała grzechu pierworodnego) i była dziewicą.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:18:42+01:00
Rolą Maryi jednyą jaką miała było danie ciała Panu Jezusowi Chrystusowi żeby mógł przyjść w ludzki ciele na świat. Messiash sam ją sobie wybrał, ze względu że nie współżyła jeszcze z mężczyzną oraz była głęboko wierzącą żydówką.

ainam w twojej odpowiedzi jest ,, była niepokalanie poczęta,, ja się pytam skąd to wiesz? jest to nie prawda, ona jedynie niepokalanie urodziła Jezusa co jest prawdą