Odpowiedzi

2009-11-12T18:09:28+01:00
25 * 3,25 = 81, 25
141,22 - 38, 75 = 102,47
19,94 :4 = 4,985
(8, 86 + 260) :10 - 16,78 = 26,886 - 16,78 = 10, 106
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:09:52+01:00
25 x (4,275 - 1,025)=25×3,25=81,25
3,07 x 46 - 2518,75 : 65=131,22-38,75=92,47
(12,04 + 7,9) : 4=19,94:4=4,985
(165,06 : 21 + 1,04 x 250) :10 - 16,78= (7,86+260):10=26,786
2009-11-12T18:32:31+01:00
25*(4,275-1,025)=25*3,25=81,25
3,07*46-2518,75:65=141,22-38,75=102,47
(12,04+7,9):4=19,94:4=4,985
(165,06:21+1,04*250):10-16,78=(7,86+260):10-16,78=267,86:10-16,78=26,786-16,78=10,006