Zaznacz poprawną odpowiedź
_______________________________________
1)Ziemia obraca się wokół własnej osi
a) ze wschodu na zachód
b) z zachodu na wschód
2) pełny obrót wykonuje w ciągu
a) 365 dni
b) 24 godzin
3) Rezultatem tego ruchu jest
a) dobowy
b) rzeczywisty
4) ruch gwiazd wokół
a) Gwiazdy polarnej
b) Słońca
--------------------
Określ dlugość cienia rzucanego przez gnomon na równiku w dniach równonocy
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:08:04+01:00
2009-11-12T18:09:57+01:00
2009-11-12T19:08:17+01:00