Odpowiedzi

2009-11-12T18:12:43+01:00
Jeśli nie Bóg to kto?
Jeśli nie dla Niego to dla kogo?
Jeśli nie z Nim to z kim?
Jeśli nie teraz to kiedy?
Jeśli nie Jemu to komu?
Jeśli nie za Nim to za kim?
Jeśli nie Jego to kogo?
Żyj nie tylko marzeniami




Wiara to miłość...wiara to sen...o wierze nie powiem nic Tobie w dzień...
Tylko w snach...W snach kolorowych gdzie wierzę w siebie wierzę w inne lepsze dni.
Jak kwiat puszcza pąki radością się cieszy i wierzy że miłość wszystko przezwycięży
że trzeba wierzyć w siebie Ojca naszego
Że Nadzieję należy mieć zawsze i wszędzie...
Nikt tego nie wie jak dalej będzie...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T18:13:47+01:00
Modlitwa

Boże, któryś przez śmierć
i zmartwychwstanie swoje
dał mi oczy otwarte
ręce funkcjonalne
serce mogące Kochać
i wolę dążącą do prawdy
Daj proszę Cię abym
doznał Twojego miłosierdzia,
abym sam stał się miłosierny
każdego dnia,
Przez Chrystusa Pana Naszego.
Amen.
2009-11-12T18:16:02+01:00
Panie Boże daj wszystkim ldziom siłę ich w codziennym życiu i popatrz na nich z niebios gdy znowu zabłądzą. Daj im także wiarę , aby w drodze swej nie ustawali i doszli tam gdzie chcesz.


Myśle ze może byc xD